16-miesięczna przemiana Łukasza

Budowanie masy mięśniowej wymaga regularności. Jednak Łukasz to osoba przede wszystkim uparta. Pracuje jako programista więc problemy natury mięśniowo powięziowej to oczywistość. Natomiast zaskoczę was, że w przypadku Łukasza nie stosowaliśmy żadnej skrupulatnej diety, jedynie trzymaliśmy podaż białka na poziomie 1,7-1,8/kgmsc oraz spożywał produkty o niskim indeksie glikemicznym. Zobaczcie, co udało nam się osiągnąć, w nieco ponad rok, regularnych treningów.

budowanie masy mięśniowej efektyTrener prywatny Warszawa
budowanie masy mięśniowej efektyprzed treningiem

Cel:

Jak wyglądał trening?

Jak wyglądało żywienie?

Ogólne zalecenia:

masa ciała w trakcie metamorfozy

Nadrzędną zasadą do komponowania posiłków jest „wiem co jem”, czyli każdy posiłek ma zawierać białka węglowodany i tłuszcze w każdym posiłku ! Regularne spożywanie posiłków zminimalizuje chęć podjadania, czyli pozwoli nam na utrzymanie stałego poziomu cukru we krwi, co jest kluczowe do redukcji masy ciała!

Rekompozycja Łukasz to przykład, że nawet bez ścisłej diety można osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Pracujemy obecnie nad zwiększeniem masy mięśniowej, obserwujcie, co będzie się działo. Zapisz się na profesjonalną konsultację z trenerem personalnym. Umów się na konsultację

Zobacz też inne metamorfozy naszych podopiecznych

Regulamin | Polityka prywatności