12-miesi─Öczna przemiana Karola

Karol to klasyczna osoba, kt├│rej g┼é├│wnym celem by┼éo modelowanie sylwetki. Prawda jest taka, ┼╝e na pocz─ůtku wbrew oczekiwaniom Karola zaj─Öli┼Ťmy si─Ö popraw─ů wzorc├│w ruchowych i nauk─ů prawid┼éowej techniki wykonywania ─çwicze┼ä. Dlaczego? Poniewa┼╝ w ten spos├│b mamy gwarancj─Ö lepszych efekt├│w i nie ryzykujemy naszego zdrowia. Dodatkowo – cz─Östo s─ů to lekcje, kt├│re pozostaj─ů z nami do ko┼äca ┼╝ycia i pomagaj─ů unikn─ů─ç kontuzji niezale┼╝nie od tego czy ─çwiczymy z trenerem personalnym, czy te┼╝ bez.

Poniżej opisuje założenia i plan działania.

Cel:

Jak wygl─ůda┼é trening?

Modelowanie sylwetki w praktyce

Jak wygl─ůda┼éo ┼╝ywienie?

Do oceny bie┼╝─ůcych post─Öp├│w u┼╝ywali┼Ťmy pomiar├│w obwodu pasa oraz wagi cia┼éa. Waga jest jednak najcz─Ö┼Ťciej, tak jak i w tym wypadku tylko dodatkiem w mierzeniu sukcesu – pami─Ötajmy, ┼╝e mi─Ö┼Ťnie wa┼╝─ů wi─Öcej ni┼╝ t┼éuszcz!

Tak oto prezentowały się zmiany na przestrzeni 12 miesięcy.

Modelowanie sylwetki
Świetna przemiana, jak zwykle dobrze wykonana robota.

Modelowanie sylwetki to Tw├│j cel, ale nie wiesz, od czego zacz─ů─ç? Nie czekaj, zapisz si─Ö na profesjonaln─ů konsultacj─Ö z trenerem personalnym. Um├│w si─Ö na konsultacj─Ö

Regulamin | Polityka prywatno┼Ťci